Betaalmogelijkheden webshop
Alle prijzen van de producten die via www.evolvio.nl worden verkocht worden inclusief BTW.
Op welke wijze kan ik betalen in de webshop?
Bij ons kun je kiezen uit meerdere betaalwijzen
Evolvio biedt u de volgende betaalmogelijkheden in de webshop:
-Betalen met iDeal
-Betalen met Bancontact
-Betalen met Creditcard (American Express, MasterCard, Maestro en VISA)
-Betalen met Sofort Banking
Hoe kan ik betalen via iDeal?
Direct online betalen via je eigen bank. Dat is betrouwbaar in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving. Makkelijk en volgens de beveiligingseisen van jouw bank. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, Friesland Bank, ING, ASN Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bank.
Hoe kan ik betalen met een Creditcard?
Je kunt jouw bestelling in de webshop betalen met de volgende Nederlandse creditcards: VISA, American Express en MasterCard. Wanneer je voor deze betaalmethode kiest, vul je het creditcardnummer, de exacte
naam op de kaart, de vervaldatum en de 3-cijferige CVC-code (laatste drie cijfers op de achterkant van uw kaart) in op de betaalpagina. Om uw gegevens te beschermen, worden deze volledig uitgesloten via SSL-servers en worden beperkt beveiligd tegen toegang van derden. Op het moment van de bestelling wordt uw creditcardbetaling
geautoriseerd. Het kan voorkomen dat contact met de kaarthouder wordt opgenomen om fraude te voorkomen. Het bedrag wordt pas afgeschreven nadat de bestelling is afgeleverd. Als het niet mogelijk is om de gehele bestelling te leveren, wordt dan alleen het bedrag afgeschreven voor het deel van de bestelling dat daadwerkelijk wordt geleverd.
Hoe kan ik betalen met Sofort Banking?
Evolvio biedt de mogelijkheid om met Sofort Banking te betalen. Sofort Banking is eigenlijk een online overboeking waarbij u uw internetbankierengegevens gebruikt.
Op de beveiligde betaalpagina van Sofort GmbH logt u in met uw betrouwbare inloggegevens voor internetbankieren. Selecteer vervolgens de betaling waarmee je wilt betalen. Vul daarna de bevestigingscode in en klik op je volgende. Je ziet nu een bevestiging van jouw bestelling in onze webshop.
Veilig betalen
Is winkelen op Evolvio veilig?
Winkelen bij Evolvio is heel veilig. Om jouw gegevens te beschermen, worden deze volledig uitgesloten via SSL-servers en worden beperkt beveiligd tegen toegang van derden. Dat betekent dat uw persoonlijke informatie wordt versleuteld en niet bekeken, door anderen kan worden bekeken. Wij voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en alle andere wettelijke voorschriften. En wij geven je persoonlijke informatie nooit aan derden zonder jouw toestemming.
Bestellen
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Elke afgeronde bestelopdracht wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging.
Wat kan ik doen als ik problemen ondervind tijdens het betalen? Mocht het niet mogelijk zijn om tot betalen over te gaan, terwijl je het product in jouw winkelmand hebt geplaatst en een account hebt voltooid, dan raden wij je aan om je browsergeschiedenis te wissen (zie rechtsboven internet browser, geschiedenis, geschiedenis wissen). Hierna kun je het product opnieuw in jouw winkelwagen plaatsen en overgaan tot betaling.
Kan ik een bestelling annuleren?
Dit is eenvoudig mogelijk door vóór 17.00 uur op dezelfde dag van bestelling te mailen naar info@evolvio.nl met de vermelding van je naam, bestelnummer en besteldatum. Het kan zijn dat je bestelling al in de verwerking wordt
genomen, in dat geval kan je de bestelling eenvoudig nog annuleren door het pakket retour te sturen.
SERVICE & GARANTIE
Als het product een gebrekkig is dat niet zichtbaar was op het moment van aankoop, dan moet u dit binnen een beperkte termijn na ontdekking van het gebrek aan mededelen aan onze mededelen. Als naar het oordeel van Evolvio het product daadwerkelijk tekorten doet (die niet te feitelijk zijn aan normale slijtage, verkeerd gebruik en/of het niet conventionele van onderhoud), dan zal Evolvio het product herstellen of vervangen binnen een deur Evolvio aan te geven onnodige termijn. Tijdens deze reparatie
heb je geen recht op een vervangend product, dan wel enige vorm van vergoeding. Indien, naar het oordeel van Evolvio, herstel niet mogelijk is, dan wel dit niet van Evolvio verwacht kan worden gezien de kosten van dit herstel, zal Evolvio een vergelijkend vervangend product aanbieden. Is dit niet mogelijk, dan zullen wij het aankoopbedrag teruggeven. Als je niet inhoudt, wordt aan de deur Evolvio gegeven instructies, of als je het product op een verkeerde manier hebt gebruikt dan wel geen onderhoud aan het product heeft uitgevoerd, dan heb je geen recht op enige vorm van herstel, vervanging van vergoeding. Ook vervalt de mogelijkheid zich op enige vorm van garantie te beroepen indien het product is bewerkt. Schade aan de volgende horlogeonderdelen: het glas, de band, de kroon/stift en de batterij vallen buiten de
fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie doet echter niets aan de wettelijke garantie waar het consumentenrecht op heeft. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument in alle redelijkheid van mag verwachten.
Neem contact
op met Mocht u vragen hebben over uw bestelling, dan kunt u mailen naar info@evolvio.nl. Wij nemen uw vraag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen in behandeling.